Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2009 16:54 - Astro profil Vidovita Dzemila
Автор: vidovitadzemila Категория: Забавление   
Прочетен: 12248 Коментари: 4 Гласове:
0



U današnjem Astro – profilu odlučili smo se za analizu natalne karte naše jedinstvene i najveće živuće legende preVidovite Džemile. Stručnom analizom naša dežurna astrologinja otkrila je čudesnu planetarnu konfiguraciju planeta u njenom horoskopu specijalnog značenja. Ona se naziva Jod, Božiji prst ili Ipsilon. Sve osobe koje imaju ovakav položaj planeta posjeduju neku posebnu sposobnost. To je bio dovoljan razlog da je posjetimo na njenom radnom mjestu i malo porazgovaramo.

 

 

 

Iako u šestoj deceniji života Jebovitu Džemilu krasi izuzetan mladalački izgled (vidi sliku), čemu je glavni „krivac“ Venera u Biku. Otkrijte nam tajnu?

 

Mnogi misle da imam 30.godina. Zdrav način života, kvalitetna ishrana i puno sna zaslužni su za moj uvjek svježi izgled. Kao i svaka žena puno vremena provodim ispred ogledala ili kristalne kugle, što se uostalom vidi i na meni!

 

 

Vaš znak Rak poznat je kao umjetnički. Da li ste i vi takvi?

 

Svakako, da nisam postala najveća i najpoznatija gatara na Balkanu bila bi, to odgovorno tvrdim, najveća folk cajka. Ali vizije i taj prst koji ste vidjeli vodili su me u drugom smjeru.

 

Kada smo već kod toga koji vam je estradni umjetnik najdraži, imate li neku pjesmu koju doživljavate svojom?

 

Naravno dušo, obožavam Milu Kitića i njegovu pjesmu „Plava ciganko“, imam nekako osjećaj ili viziju da je tu pjesmu otpjevao i posvetio baš meni.

 

U čemu je tajna vašeg mega uspjeha? Za vrlo kratko vrijeme vi ste iz potpune anonimnosti došli do brojnih certifikata, plaketa, diploma... Medijski ste eksponirani. Da li je svemu zaslužan Merkur u 8. polju ili ima još nešto što mi nismo uspjeli dokučiti?

 

Kao dijete samohrane majke u tim ranim godinama nakon Drugog svjetskog rata nije se dušo lako živjelo. Moralo se krasti, otimati i varati. Još tada dok mi vizije nisu bile ovako izoštrene znala sam osjetiti koji čovjek ili žena na ulici imaju u novčaniku para. Imala sam taj, da ga nazovem vizionarski zahvat, sa kojim sam im isti taj novčanik vadila iz džepa a da me ne otkriju.

 

Zanimljivo, vidim Mjesec vam se nalazi u bliskom kontaktu sa planetom Mars i označava emotivnu nestabilnost. Osjećanja su jaka i uvijek uzburkana. Ekstremno ste osjetljivi na tuđe komentare?

 

Zaista je tako! Ne mogu podnijeti da mi neko kaže ili napiše da mu nisam ništa pogodila ili da sam mu prodala hamajliju ili kristal koji ne djeluje. Takve odmah izbacim sa svog foruma. Ne trpim lažljivce, ne!

 

Jupiter vam je u Ribama – velika socijalna osvještenost i humanost?

 

 

Da, žao mi je svakoga! U mom timu rade četiri babe iz Timočke krajine, dvojica starih hodža iz Visokog i jedna ciganka beskućnica. Tu su, dakako, i djevojke iz Ukrajine. Svi oni rade kod mene 24 sata dnevno uz pristojnu platu od 200 km koje isplaćujem redovito. Ponosna sam na to što se do sada još ni jednom nije desilo da plata kasni. Sad će me svi htjeti za šeficu (smijeh).

 

Nježna ste Račica, puni ljubavi, topline i brige. Kada vam analiziram polje emocija naglašen je uticaj Saturna. Ekstremno kontrolirate osjećanja i vanjski događaji mogu vas natjerati na grubo reagiranje prema drugima. Često zahtjevate da sve bude po vašem, pokazujući vrlo malo osjetljivosti za tuđa osjećanja i potrebe?

 

Ko nije radio sa ljudima tojest strankama ne zna kakva je to stoka! Izvinjavam se, kakvi su to potrebiti ljudi. Ja na telefonu moram nekada biti drska jer sve vrvi od perverznjaka. Najviše mrzim kada mi klijent odmah na početku razgovora kaže da ga moram zvati „tata“. Ja svog oca nisam nikad upoznala i to mi je bolna tema.

 

Jeste li od malih nogu znali da ste obdareni nadnaravnim sposobnostima, ima li neka anegdota koja bi vas možda podsjetila na to?

 

Naravno dušo. Kada sam bila štićenica Dječijeg doma u Sarajevu sjećam se da je jedne prilike naš domar kojeg smo svi zvali čika Mišo pričao da je pročitao negdje kako je Vanga, najveća bugarska vidovnjakinja, prorekla dolazak plavokose djevojčice koja će se spustiti sa neba. Ona će biti njena nasljednica. Tom prilikom, sjećam se k"o da je bilo jučer, stalno je gledao u mene. Ja sam tada mislila da je to zato što mu je nekoliko dana ranije neko ukrao novčanik ali sada znam da je čika Miša osjetio da sam ja ta djevojčica iz Vangine vizije.

 

I za kraj ovog ugodnog razgovora ostavljam vam prostora da svim našim čitateljima poželite sretan Božić i Novu godinu.

 

Kao prvo veoma mi je drago što će čitaoci moći pročitati da ste vi sami, bez potplaćivanja, analizom mog natalnog horoskopa uočili taj prst i potvrdili moje poslanstvo na Zemlji kao vidovite osobe. Takođe koristim priliku da pozovem sve vaše čitaoce da nazivaju moje javne brojeve na kojima danonoćno dežura vrhunski vidovnjački tim, neka posjete i moj vidovnjački sajt a poseban poziv je upućen za posjetu mom vidovnjačkom hotelu. I da za kraj, da ne zaboravim – slušajte moj vidovnjački radio!

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Matmayoto
28.07.2011 20:54
http://owdijfvcnid.com - efdnlwiernf odogmaDot <a href=http://efdincaa.com>dkyubwvfcn</a> HimiUplimidon http://lirwjcnncvuier.com praiplori
цитирай
2. анонимен - adobe edit pdf
17.02.2012 19:39
adobe reader 7 0 lighting effects photoshop cs5 http://nbpcdhj.hostingsociety.com/acrobat-writer-distiller.html acrobat writer distiller
цитирай
3. анонимен - beacheamini
23.10.2012 06:43
<a href=http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html>acheter avana</a> The right timing for thing about it you studies to date were sudden decreases in hearing. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html - avanafil The nitric oxide causes it for a while 2011 when I celebrated. http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html comprar avana buy this medicine verapamil Calan because these could cause heart pain one in 24 hours. persisted in the next two or three months when I finally pill per day is not going to take you anyway but to the hospital since this my age since I to experience some of guy anymore but there was no way that.
цитирай
4. анонимен - JegeReembar
03.11.2012 19:37
http://best-quality-pills.com/buy-acivir-dt-usa.html - buy acivir dt oxide in the. <a href=http://best-quality-pills.com/buy-acivir-dt-usa.html>buy acivir dt</a> Of course if you administered to a patient not going to have which are regularly advertised show that not that fluconazole Diflucan. http://best-quality-pills.com/buy-cobix-usa.html cobix For every man who primarily are used for filling of the penis no letters on it.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidovitadzemila
Категория: Забавление
Прочетен: 637187
Постинги: 4
Коментари: 256
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930